Een frisse start

Wat een zooitje is het hier, dat moet toch beter kunnen. Een van mijn gedachtes over mijn huishouden. Ik wil het graag beter organiseren maar hoe? Ik ben per ongeluk tegen huishoudschemas aan gelopen en ik wil dat gaan proberen. Elke dag een vaststaand iets doen en zo weer greep krijgen op het hele gebeuren. Het idee is dat ik hier jullie op de hoogte ga houden van mijn vorderingen. Eerst maar eens een schets van de huidige situatie en motivatie, of gebrek eraan eigenlijk. Ergenis 1, het is nooit af. Ergenis 2, als het schoon is dan is het heeeeel snel weer net zo vies. Motivatie 1, ik wil rust in mijn hoofd en hoop dat te krijgen door een opgeruimder huis te hebben. Motivatie  2, ik wil mijn kinderen een goed voorbeeld geven. Anti-motivatie 1, er zijn zoveel leukere dingen te doen zoals handwerken. Anti-motivatie 2,  vrijwillegerswerk is ook belangrijk.   Het geen ik de komende tijd dus wil doen ik beschrijven wat ik gedaan heb, niet alleen aan het huishouden maar aan andere dingen zoals werk, vrijwilligers werk, crea of kinderbegeleiding op welk vlak dan ook.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie